Review bedrijfsrooster urenregistratiesoftware

Review bedrijfsrooster urenregistratiesoftware

Bedrijfsrooster is een programma speciaal ontwikkeld voor  urenregistratie en online personeelsplanning. Het programma wordt gebruikt door bekende namen zoals BNN Vara, de SNS-bank, Specsavers, Esso en de Primera. Het is een simpel en overzichtelijk programma dat niet zoveel functionaliteiten aanbiedt. Maar daar is het programma ook niet voor bedoeld. De mogelijkheden die Bedrijfsrooster aanbiedt zijn wel tot in de puntjes uitgewerkt. Bedrijfsrooster werkt zowel op je PC, tablet als telefoon en is erg gebruikersvriendelijk.

Welke functies & opties heeft Bedrijfsrooster?

Bedrijfsrooster helpt bedrijven en personeelsleden door verschillende functionaliteiten aan te bieden die de productiviteit, efficiëntie en het overzicht vergroten. Met bedrijfsrooster kun je een personeelsplanning samenstellen, gemaakte uren registreren en roosters maken. Je kunt deze functionaliteiten vinden binnen één online omgeving.

Urenregistratie: Het is bij veel bedrijven van belang dat de uren van de werknemers geregistreerd worden. Niet alleen de uren die op een project zijn geschreven, maar ook bijvoorbeeld het aantal minuten pauze dat is opgenomen, en de start en het einde van de werkdag. Met de module ‘urenregistratie’ kunnen er verschillende soorten uren worden geschreven, bijvoorbeeld normale werkuren, openingstijden, beschikbaarheid, standaard werktijden en pauzeminuten.

Personeelsplanning: Zowel werknemers als werkgevers kunnen binnen deze module een overzicht creëren van personeelsbeschikbaarheid en -behoefte. Omdat het programma de planning automatisch voor je genereerd, bespaar je veel tijd aan het handmatig maken van een planning. De functionaliteit verwerkt de beschikbaarheid van de personeelsleden automatisch op uurbasis.

Rooster maken: Bedrijfsrooster biedt een online gratis programma aan om een rooster te maken. Je kunt snel inzichtelijk krijgen welk personeel wanneer beschikbaar is. Omdat je dit niet handmatig hoeft te doen bespaar je wekelijks en/of maandelijks veel tijd. Alle personeelsleden hebben toegang tot de informatie op het rooster dankzij de functionaliteit ‘Rooster delen’.

Rooster delen: Het rooster kan gemakkelijk gedeeld worden met alle werknemers binnen de online omgeving van Bedrijfsrooster. Omdat Bedrijfsrooster werkt op zowel computer, telefoon als tablet, heeft iedereen overal inzicht in het rooster. Je kunt het rooster als Excel-of PDF- bestand exporteren en e-mailen naar de betrokkenen.

Met welke andere softwareprogramma’s kan Bedrijfsrooster worden geïntegreerd?

Bedrijfsrooster biedt zelf geen koppelingen met andere softwareprogramma’s, maar andere softwareprogramma’s zijn wél gekoppeld aan bedrijfsrooster. Bijvoorbeeld de programma’s Nmbrs, Loket.nl, Salariszaken en Personeel en Salaris Online.

Hoe gebruiksvriendelijk is en oogt het programma?

Omdat het programma niet erg uitgebreid is en niet veel verschillende modules aanbiedt, blijft de online omgeving overzichtelijk en simpel te gebruiken. Er wordt voornamelijk gewerkt met tabellen en kleuren, zodat er duidelijk onderscheid zichtbaar is tussen de verschillende onderdelen.

Welke rapportages kun je uit Bedrijfsrooster halen?

Er kunnen rapportages worden aangemaakt en geëxporteerd om te delen met je boekhouder of accountant. Ook is het mogelijk om overkoepelende rapportages op te stellen.

Hoe is de prijsopbouw van Bedrijfsrooster?

Het programma Bedrijfsrooster biedt twee soorten abonnementen aan. Het eerste abonnement heet ‘Klein Zakelijk’ en kost € 3,- per maand per werknemer. Je kunt daarnaast kiezen voor het abonnement ‘Maatwerk’ dat start vanaf € 279 per maand. Je krijgt hiervoor een programma op maat, dit wil zeggen een bedrijfsrooster binnen de eigen branding, declaraties en rapporten op maat en koppelingen op maat.

Je kunt het programma daarnaast eerst 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen, voordat je besluit een abonnement af te sluiten.

Hoe is de support vanuit de organisatie?

Je kunt op werkdagen van 09:00 tot en met 17:00 telefonisch contact opnemen met Bedrijfsrooster indien je vragen of problemen hebt, dit is gratis. Bedrijfsrooster voorziet bovendien in gratis trainingen.

Jasper Runneboom

Dankzij 10 jaar zelf ondernemen en werken bij de Kamer van Koophandel heb ik goede kennis van cijfers en inside informatie over de Belastingdienst zelf. Deze en andere informatie voor je boekhouding vind je op deze website.

Andere interessante artikelen

Review Archie CRM

Het klantensysteem is een van de belangrijkste elementen van de administratie van een ondernemer. Je hebt via dit systeem immers toegang tot ...
Gepost op: 22 februari 2019

Zakelijke lening berekenen

Hieronder kan je gemakkelijk zelf berekenen of het aangaan van een lening voor jou financieel verstandig is. De tool geeft inzicht in ...
Gepost op: 30 april 2021

Wat is mijn marge en waarom is dat zo belangrijk?

Ze vliegen je regelmatig om de oren: de succesverhalen over gigantische omzetten die ondernemers gedraaid hebben. En natuurlijk kunnen ze jou dat ...
Gepost op: 25 januari 2022

Een jaarrekening met een eenmanszaak: nuttig en nodig?

Doen wat je het liefste doet, werken waar en wanneer je maar wilt en zelf je prijzen bepalen: als eigenaar van een ...
Gepost op: 5 oktober 2020

Review Exact

Exact Online is een softwareprogramma dat zowel een CRM als boekhoudmodule aanbiedt. Het bedrijf stelt zelf dat het de nummer één software ...
Gepost op: 23 september 2019

Geld lenen als zzp’er? Dit zijn je opties

Voor zzp’ers is het lastiger om geld te lenen dan voor werknemers in loondienst. Jij hebt als zelfstandig ondernemer geen vast salaris ...
Gepost op: 12 augustus 2019

Zakelijke rekening openen: wel of niet doen en waarom?

Ben je startende ondernemer, freelancer of wil je zzp’er worden en vraag je je af of het verstandig is om een zakelijke ...
Gepost op: 21 maart 2019

Een recessie biedt ook kansen om zakelijk te groeien

Wist je dat een recessie ook kansen biedt om zakelijk te groeien? Zowel door te besparen als door acquisitie kun je er ...
Gepost op: 28 november 2022

Handige websites voor (startende) zzp’ers en ondernemers

Als startende ondernemer of zzp’er is het belangrijk dat je zo veel mogelijk op de hoogte bent en blijft van alle informatie ...
Gepost op: 31 oktober 2018

Vijf zaken om op orde te hebben als startende onderneming

Als je een startende ondernemer bent, is het belangrijk dat je voorbereid bent op alle uitdagingen die je kunt verwachten. Er zijn ...
Gepost op: 22 maart 2023

Handig

Top 3

Boekhoudsoftware

4.5/5
4.5/5
4.5/5

Dit zijn gesponsorde resultaten

Ontvang onze handige budgettool + tips en tricks voor gezond financieel ondernemen!

Je ontvangt max. 2 mails per maand.

Handige budgettool voor zzp'ers

Altijd genoeg geld voor de belasting, je bedrijf en jezelf.